söndag 30 november 2008

Söndag = julskyltning

Hej på er! Allt bra? ;)
Vi är förkylda, jag och Kelly. Lilltjejen har till och med fått feber. :/ 38.7 stannade termometern på, så det kanske inte är så konstigt att hon är lite gnällig och sur. Hjärtat... <3

Vi lär väl ändå ta en tur på köpingen sen när det börjar. Lite frisk luft mår man bara bra av.
The big love var och köpte tvättkort förut, och bokade in en tvättid vid fem. Första gången vi tvättar själva på hur lång tid som helst. *s* Så hoppas vi på att tvättkortet vi ska få av Linda fungerar här också.

Igår var en efterlängtad myskväll. Vi satt och tittade på lilla melodifestivalen (det hette förstås nåt annat, men jag orkar inte gå och se efter...) och åt popcorn. Jag kände knappt hur de smakade, så det här med förkylning är verkligen ingen höjdare. :/

Jag har tänkt börja med nån diet i morgon. Måste köra lite fram till jul så jag kommer igång inför nästa år. Då har jag tänkt satsa stenhårt på att komma i form till sommaren. Tänk att kunna slänga av sig kläderna och springa runt på stranden i bikini utan att skämmas inför alla små späda tjejer som ligger och vräker sig i sanden. *jag VET att jag är löjlig* Men det är ändå något jag drömmer om. ;) Så det blir stopp med onyttigheter, äta rätt och försöka ha råd att träna några gånger i veckan.
Nu har jag verkligen lagt av mig med träningen. Jag har liksom tappat intresset. Så nästa år blir det gym. Jag har bestämt mig. :)
Nu ska jag läsa lite bloggar tänkte jag, och sen göra mig i ordning så jag slipper stressa innan vi ska gå iväg.
Puss puss

1 kommentar:

Tiagirl sa...

Du, ett snabbtips som jag tror du skulle gilla!!! https://www.binero.se/ Dom säljer ut .se-adreser för ett år för 25 kr...
Jag har köpt fem stycken namn, bla 2 som jag ska ge bort i julklapp till nät/bloggtokar!

http://www.cezeline.se/ är ledig... ;) kelly.se är däremot upptaget... Mina barns namn var upptagna men jag la till årtalet dom är födda efter...

Man behöver inte ha ett webhotell, det går bra att bara köpa domänen, sen får man ju lösenorden osv så man kan rikta tex en bloggadress eller hemsida på teliakonto.

MEN, det gäller bara idag!!! Har glömt tipsa dom jag tror skulle vara intresserade! Man kan boka nu och så betala med kort tex inom två veckor.