fredag 21 november 2008

Update för dagen.

Nu är det kväll, och den värsta stressen är över. Vi sitter och väntar på Martins föräldrar + Rolf som ska komma och fika lite. Har hunnit slänga i mig några mackor. Det har ju inte blivit så mycket mat idag för min del, så det började kännas i magen. Man kan ju inte börja slänga i sig en massa onyttigt jämt när man är hungrig... *s*

Bilen blev inte bortbytt idag. Killen tyckte motorn lät lite väl skum, så han vågade inte sig på den. Synd, med tanke på att hans bil jag skulle fått byta till mig, var grymt snygg! Nåja... I morgon kommer ju en till, så jag hoppas verkligen att han köper den.
Mitt i all besvikelse kollade jag upp M-ås Bostäder, och fick se att de fått ut en ledig 3:a på Hagagatan fr.o.m. 1/2-09. Perfekt, och dessutom låg den på bottenvåningen! :) Gissa om jag sökte? *s*

Nu kom besöket så det är bäst jag är lite social. På med fikat! :D
Puss

Inga kommentarer: