lördag 29 november 2008

Vilken natt...

Äntligen har vi vaknat till. Jag känner mig förvånansvärt pigg idag, trots nattens bravader.
Det blev ett glas för mycket, vilket jag fick sota för genom att tvingas ligga på soffan med en skurhink på golvet hela natten. *blä* Men hellre ta det värsta direkt, än att må så dåligt dagen efter. *s*
Vi hade väldigt kul igår, festen var hellyckad. Tack Belinda! :) Det blev dock inget Kalmar, så ja
Efva, du såg min nog i ögonvrån på Gladan igår. ;) Jag gick bara in för att säga hejdå till Martin, för hade jag stannat hade nog risken varit stor att jag gjort bort mig ganska rejält. Det är verkligen ingen höjdare att bli så full. :/

Kelly kommer hem runt tvåtiden, så vi hinner nog piggna till lite mer båda två innan dess. Jag saknar henne redan. <3

Jag beställde fotoböckerna igår btw, så det ska bli spännande att se hur de kommer se ut i verkligheten. Det blev skitbra, så det kan iofs inte bli annat än perfekt. ;)
I morgon är det julskyltning, och som tur är lär man vara på topp då så man orkar gå en runda eller två. Mmm, knäckäpplen. :)
Nu har jag lite annat att göra, men återkommer senare.
Puss så länge!

Inga kommentarer: