söndag 21 december 2008

4:e advent.

Och jag har inte tänt sista ljuset än! *fy på mig* Jag får ta tag i det när Kelly somnat för kvällen. Då hade jag även tänkt plocka upp julgranen och klä den. Tycker det ska bli kul att se Kelly min när hon kommer upp i morgon och får se värsta trädet i vardagsrummet. *s*

Martin har badat henne nu. Han tog även morgonen så jag fick sova ut, samt att jag fick honom att byta en b-blöja idag. Det ni! Framgång framgång. ;)
Linda och Mattias har varit här och fikat idag. Jag bjöd på chokladpudding med grädde, vi spelade yatzy och pratade en massa strunt. Väldigt trevligt var det i alla fall, och nu ser vi fram emot tisdagen. :)

Visst är han så snuskigt jävla snygg! Honom mellan två lakan kanske. ;) (Erik Segerstedt, gammal Idoldeltagare för er som inte vet...)

Jag har varit trött idag. Riktigt trött på hela skiten. Det är mycket nu. Mycket med jul, pengar och allt annat. Ibland känner jag att jag inte orkar, men jag måste härda ut lite till. Det kommer bli bättre. Det tror jag stenhårt på. I annat fall ordnar det sig alltid ändå. Till slut...

Igår jobbade jag, en hel timmes övertid till och med! Det är fruktansvärt mycket nu dagarna innan jul. Jag fasar för de nästkommande två dagarna. *hua* Men på tisdag måste jag komma ifrån när jag ska. Vi måste verkligen hinna handla julklappar. Usch, denna stress alltså. Man blir tokig! Så kommer julen, och vips! så är det över. All stress för ingenting i stort sett. Man hinner knappt njuta av julafton.
Sen återstår bara problemen med att ha råd till alla räkningar och sån skit. *blä*

Jag lagade pizza idag, med skinka, ost och champinjoner. Supersmarrigt vill jag lova! Jag lyckades riktigt bra med degen för e gångs skull. :)
Nu blir det att surfa vidare lite, innan Kelly ska sova. Efter det ska jag ta tag i granen, och tända 4:e ljuset!
Trevlig kväll allihop!
Pussar

2 kommentarer:

PILLANS craZy värld sa...

ja, killar! men jag vet inte. han har svikit mej nu igen o kanske min bästa polare oxå...suck.

ang min kusin! så var de de första de frågade, om hon var gravid! o de har inte sett något på ultaljud m.m. så har ingen aning va de kan va!

ha de bra... kram

PILLANS craZy värld sa...

tror dej!
har rätt ut allt med emma...båda sårade varann, o hon hade aldrig åkt om hon visst hur ledsen jag blivit...hon va rädd att hon förlorat min vänskap o jag tänkte de samma!allt blev bara så jävla fel...kännde mej bara så bortglömd o vädelös när de åkte. kenta har jag inte pratat med...

kram pernilla