tisdag 30 december 2008

Barnkalas.

Idag började dagen med att lite snabbt och smidigt göra mig klar inför en promenad ut på köpingen. Vi gick förbi Lilla Bageriet och köpte med oss några frallor, till banken för att sätta in pengar till hyran, till Systembolaget för att köpa nyårsdricka (gud så mycket folk det var! Inte helt otippat, men ändå. *s*). Under tiden sprang jag ner till Algots och handlade mat inför tacosmiddagen i morgon, och när jag kom tillbaka till bolaget stod Martin fortfarande och väntade. Vi fick dock vårt dricka köpt till slut, och mötte därefter Linda och Mattias.
De följde med oss hem på lite kaffe och några Yatzy-omgångar. De stannade kvar till kalaset för att få smaka lite på min fabulösa cheesecake. ;) Den var faktiskt supergod! *mums*

Och på tal om kalaset, Emma och Klara med barn kom förbi med fina presenter. Av Emma och Ella fick Kelly en jättefin Pippi-klänning, och av Klara, Angelica och Mattias fick hon maraccas, en tamburin och en smarrig påse Daimklubbor. Tack snälla! :)
Vi fikade onyttigt, pratade strunt och hade allmänt jättetrevligt, synd att ni andra inbjudna inte kunde komma!
Nu ikväll har jag ägnat mig åt dammsugning och diskning. Martin är och tränar ikväll, så det kändes lite piss att behöva städa upp allt själv när man var lite låg efter en energisk dag. *s* Nåväl, gjort är det i alla fall, och nu ska jag klippa luggenså jag är supersnygg inför morgondagens nyårsfirande! ;)
Ett besök i Belindas nya lägenhet också, för att kolla läget.
Godkväll!

1 kommentar:

Klara Eriksson sa...

tack för en trevlig dag.. =0)