söndag 7 december 2008

Bildupdate.

Tack älskling för köpet av batterier till min kamera! Det är hemskt det där med kameraabstinens. Hoppas verkligen jag får mina uppladdningsbara batterier av mamma och pappa i julklapp. ;)

I brist på intressant skrivning så nöjer jag mig med att lägga ut lite bilder innan jag fortsätter med julgodiset. Enjoy!

Min underbara familj.

Kelly i full färd med att öppna sin chokladkalender.

Ett bra försök till en mor-dotter-bild. *s*

Julfint i köket.

Och ännu finare på Kellys rosa byrå. :)

Nu till julgodistillverknigen. Wallander börjar ju vid nio, och då ska jag vara klar.
Puss hej!

1 kommentar:

PILLANS craZy värld sa...

alltid lika trevligt o läsa!såg att du ville se Barnhemmet, gillade inte den alls...ush. TYcker inte om barn som är inblandade i rysare...tänkte att du kanske ville veta lite...Ler. ha de bra...kram