måndag 22 december 2008

Dan före dan före dopparedan.

Japp, det är precis vad det är idag. Julafton i övermorgon redan. Och på fredag blir vår prinsessa ett helt år gammal. Vart tog tiden vägen?!
Idag jobbade jag eftermiddag, vilket innebar att jag hade hela förmiddagen på mig att få saker och ting gjorda här hemma. Vi gick upp innan nio, och jag hann både bädda, diska upp berget i diskhon, ge Kelly sin frukost, skicka in annonsen till Kellys 1-årsdag, betala några räkningar, laga mat, äta, tvätta håret och ta på mig ansiktet, innan det var dags att åka till jobbet.
Det var fullt upp även idag, och vi var så söta så i våra tomteluvor. *s*

Igårkväll klädde jag granen, så nu har vi det extra juligt här hemma. :)

Här är annonsbilden jag skickade in. Sötungen själv!

Vet ni vad?! Vi har fått lägenheten! I morgon ska jag och skriva kontrakt, så inget kan gå fel. Jag tar såklart inget för givet förrän allt är skrivet och klart, men åh så glad jag är! :) Martin är dock mindre glad, men jag antar att han kommer att finna sig i flytten och trivas till sist ändå.

I morgon är det återigen jobb som gäller. 9-13, och därefter till M-ås Bostäder för kontraktskrivande, hem och byta kläder samt fräscha upp mig sen in till Kalmar och handla julklappar. Kommer nog bli trevligt bara vi kommer dit. Just nu känns det som att hela dagen blir ett enda kaos. Jag skulle behöva städa innan julafton också, men eftersom vi ändå inte ska vara här hemma så spelar det ingen roll. Får se till att städa ordentligt på juldagen så vi har det rent till kalasen på fredag.

Nu måste jag kontakta Linda och prata lite om morgondagen. Lägga upp lite bilder på bdb också, det var ett tag sen nu.
Vi hörs i morgon, så ha nu en skön kväll!
Puss

2 kommentarer:

Klara Eriksson sa...

Är kalaset på fredag?? har du glömt att berätta nått nu?? =0)

Josefine.L sa...

Åh grattis till nya boendet! Skoj o flytta, eller när man kommit i ordning iaf ;)
Hur stor va lgh?
Jaa du, första året med dom små..den kan man verkligen undra vart det tog vägen! Allt har gått så fort.
God jul förresten!! Kram