måndag 8 december 2008

EM-galan = urtrist

Ja, faktiskt. Martin sitter och tittar på det precis just nu, och jag sitter här för att fördriva tiden lite. Jag är arg på honom. Han dricker direkt ur mjölkpaketet, vilket jag tycker är helt otroligt jävla vidrigt. Som om jag skulle springa och spotta i hans läskglas liksom... Så mycket dregel och bakterier hamnar ju i mjölkpaketet när man dricker direkt ur. Usch och fy! Äckel...

Jag har känt mig låg idag. Riktigt låg... Sådär oförklarligt, tråkigt, jobbigt nere helt enkelt... Försöker hitta på saker att göra för att hålla mig lagom glad och tillfredsställd, men det är svårt. I morgon ska vi nog gå hem och överraska mina föräldrar lite. Får väl ta med mig sista påsen lussebullar antar jag. Då kanske mamma kan ta ett uppehåll i allt pluggande och prata lite över en fika. *hoppas*

Jag gjorde ju rispuffsgodis igår också, och även här bjuder jag på en fin bild. *s* Det var så barnsligt enkelt att jag nog inte ens behöver förklara hur jag gjorde. :) Smält bara choklad och blanda i rispuffar. Häll upp på en plåt och voilá! Supergott godis! Martin har redan smällt i sig allt. *s* Daimen är iofs också slut, men där är det jag som är boven. ;)

Jag funderar på att sätta igång The Sims... Det var längesen nu. Hm... Kanske det.
Vi hörs i morgon, och jag hoppas verkligen M-ås Bostäder har skickat oss ett erbjudande då, annars blir jag galen!
Puss hej!


1 kommentar:

Emma Jonsson sa...

Ja, du vet dom murgrönorna som var i köksfönstret?! Dom är bortplockade nu. Hon höll på att dra en över sig.. Men upptäckte det som tur var i tid. Uuha.:S
det tycker jag absolut att vi ska. När kan ni? Tors och mån kan jag inte. Men annars inget planerat vad jag kommer ihåg. Eller just det BVC mitt på dagen imon.
Vilket kanonkort =). Du ser ut att vara supernöjd och Kelly vansinnig:P Typ "Mamma sluta fjanta dig, jag vill inte!"