måndag 15 december 2008

En gnutta depression...

Jag håller på och ska laga raggmunkar och bacon. Sen middag, jag vet. Men Martin har ju inte varit hemma på hela tiden, och att då hinna med att både stå och riva potatis för hand (vi har ju ingen matberedare...) få i Kelly mat, och bada henne tog sin tid. Inte förrän nu, när hon har somnat, kan jag ta tag i maten. Hatar att äta såhär sent annars. Martin påstår alltid att vi äter alldeles för sent, och det är nog bara så att jag inte får någon ork till att stå med maten förrän framåt sex. Och då blir det relativt sen middag om man lagar något som tar lite tid... Nåja, snart blir det mat i alla fall. I min ensamhet... *s*

Jag blir så deprimerad av att höra om alla förhållanden som tar slut och försvinner. Det är synd att alla inte bara kan få vara kära och lyckliga hela tiden. Tänker på er i alla fall! Och du, jag finns alltid här om du behöver någon att prata med. <3

Klara: Jag misstänkte att det var så! "Han" verkade lite väl feminin för att vara helman. :P

Nu ska jag snart äta. Mums! :) Ska titta lite på Dödsdomen på 4:an också hade jag tänkt. Sen kommer nog Martin hem. Vill pussas och kramas en massa känner jag...
Godnatt!

1 kommentar:

PILLANS craZy värld sa...

denna perioden är en "göra slut" period tydligen! vem är de nu de e slut emellan, någon man känner?