söndag 28 december 2008

En lagom ledig söndag.

Godkväll! Jag har verkligen tänkt sätta mig och skriva lite hela dagen, men det har liksom inte blivit av. Därför sätter jag mig nu, såhär sent på söndagkvällen, och påtar ner några rader åt er. Bra va? :)

Idag har vi tvättat. Mycket! Hela sängen var full med tvätt när det var dags för vikning och inplockning... *s* Jag skulle ha träffat Lina egentligen, men vi bestämde att vi tar det i morgon istället, så jag slipper springa upp och ner med tvätten hela tiden... Visst, Martin har ju också ben, men jag tvättar hellre själv, för att veta at det blir riktigt gjort. Så dum man är! *s*
Linda och Mattias droppade förbi en sväng med present åt Kelly. Hon fick en jättefin velourdress från H&M. Tack snälla! Vi passade på att fika lite också, jag fick ju med mig ett gäng småformar Frödinge Kladdkaka hem från jobbet igår (utgågna, annars får vi inte ta med oss mat hem såklart!), så då passade vi på att äta några. Perfekt!

Nu ikväll har det varit lugnt. Jag har varit hemskt osocial mot Martin, bara suttit här vi datorn och ugglat hela kvällen från att Kelly somnat. Jag hade nog ett par hundra bilder på Bilddagboken att kika igenom, och det tog ju sin lilla tid... Nu har jag i alla fall laddat upp runt 50 bilder så där har ni lite från julafton och Kellys födelsedag att titta på. :)

Jag fick en dunderchock när jag loggade in på CSN för att titta på mina kommande utbetalningar. Januari: 12 330 kronor.(!!!) Så mycket pengar har jag ALDRIG fått! Dessutom får jag runt 4000 i lön från Konsum ungefär samtidigt. Vad f*n ska jag göra med alla pengar?! Det är ju inte mycket egentligen, jag vet det, men ändå. Jag ska nog lägga undan så jag kan få bilen färdig. Räkningar också såklart, skolböcker och så lite inköp till Kellys kommande rum. Ja, det blir bara så jävla kul! Hihi! ;)

Jag är ledsen, men jag orkar verkligen inte sitta här mer. Jag ska torka håret, och så blir det sängen. Jag ska träffa Lina vid 10 i morgon, och då ska jag vara fit for fight. ;)
Godnatt på er!

Inga kommentarer: