torsdag 11 december 2008

En smygtitt...

God eftermiddag! Hoppas ni alla har haft en bra dag än så länge. Här hemma har varit lugnt nästintill hela dagen. Var ute en sväng och kikade förbi lägenheten vi ska titta på. Visst, den ligger med balkongen precis vid vägen, men annars är det ju perfekt läge. Jag hoppas bara han har kvar badkaret (förra lägenheten vi tittade på i ljungnäs fanns det ett badkar på ritningen, men i själva verket hade de bytt till dusch... Jag vill ju ha badkar...) Nåja, och grannarna var lite lagom uppblandat ursprung. 2 utländska namn, och 2 svenska. Perfekt. För svenskt blir inte bra det heller. *s*

Jag ska snart börja gör mig i ordning inför julbordet. Ida skulle höra av sig när hon var klar, så skulle vi gå tillsammans. Jag har ju glömt vart Christoffer bor, så det är bäst att ha med sig någon som vet bättre. :)

Lite bus sådär på eftermiddagen. Nyduschad och oborstad kan man inte se bättre ut i håret. ;)

Jag återkommer i morgon om uppdatering av kvällen. Ha det fint!
Puss

1 kommentar:

lina sa...

vad kul med julbord. ska äta på lördag. alltid gott =) har inte bokat biljett hem än. var jättedyrt (eller ja ganska åtminstone)så tänkte ta sista minuten,är ju ganska flexibel med tider.kram