tisdag 16 december 2008

Finbesök.

Hej på er!
Idag har vi haft finbesök från Pionjärgatan. Emma och Ella kom med pariserbullar. :) Vi smaskade i oss både dom och kaffe/te, medan småtjejerna (liten & stor) låg/satt på golvet och busade. Jag är ju van vid att Kelly är minst i bekantskapskretsen, så nu är man inte riktigt med på noterna när hon ska slå på en som är ännu mindre. *s* Nåja, vi hade riktigt trevligt i alla fall! Tack.

Jag ringde till Lena-Maria på gymnasiet också och ändrade Psykologi A till Religion. Jag har hört lite illa om Psykologiläraren och tycker nog ändå att religion är roligare än att fördjupa sig i beteende och tankar. *s*
*tittar ut och suckar* Samma tråkiga väder idag som alla andra dagar den senaste veckan. Kan det inte komma åtminstone någon centimeter snö till jul?! Att det aldrig kan vara en vit jul... Iofs så tror jag nog inte så mycket på att snön kommer försvinna för alltid. Tänk på istiden, när hela norden (har ingen koll) var täckt med is. Sen blev det värmebölja och all is smälte bort. Sen dess har det ju både blivit kallare, varmare och kallare igen. För att nu bli varmare. Världen är nog lite oberäknelig. *s*

Efva: Vi ska enbart byta ut våra guldringar mot stålringar. Alltså; vi ska INTE gifta oss. Än. ;) Inget bröllop planerat i alla fall.

Det är så kul med Barnkanalen. Varje dag får man lära sig om djur. Den senaste tiden har jag och Kelly fått lära oss allt om lejon, våtsvin, lemurer, noshörningar, chimpanser, bävrar och en massa andra roliga djur. Hehe, ja det kan faktiskt vara riktigt bildande att titta på barnprogram hela dagarna. *s*

Idag ska vi tvätta. Det behövs verkligen om man tar sig en titt på vår överfulla tvättkorg. Inte konsigt att den förra vi hade gav vika. Haha! Vi väntar oftast lite för länge med att tvätta. Det ska bli skönt att få igång vår tvättmaskin när vi väl flyttar...
Innan dess hinner vi nog ta oss en promenad, och kanske börja med maten. Jag ska laga Stinas kyckling idag. Tar ju en timme i ugnen, så jag måste se till att börja i tid om jag ska kunna undvika en lika sen middag som igår... Ikväll är ju Martin hemma i alla fall, skönt det!
Nej, nu ska jag läsa lite vad alla andra har att berätta om.
Puss hej!

Inga kommentarer: