fredag 19 december 2008

Homecoming.

Kelly har somnat. En timme senare än vanligt faktiskt, jag som brukar vara så noga med läggdagstiden... Martin är iväg. Jag är aptrött och sitter här. Mätt som en gris, och med en aning magont.
Det var supertrevligt hos mormor, de bjöd på jättegod mat, och Kelly dansade loss till både religiösa julsånger och Elvis Presley. Det ni! ;)

Tänkte bjuda på lite bilder, för något mer orkar jag inte skriva just nu. Det blir nog att slänga mig i sängen snart, så jag orkar jobba lite i morgon också. 9-13 som gäller, så det känns helt okej. :)
Godnatt!

Mamma och pappa var glada och nöjda.

Detta fick jag i julklapp. Nåja. En av småtomtarna är Martins. ;)

Kelly fick en söt docka med en nappflaska som låter när man trycker på den. *s*

Hon hittade julgranen, och tyckte genast att den var värd att börja slita i. Haha!

Pappamys.

Inga kommentarer: