måndag 15 december 2008

Jag svarade JA

God förmiddag! Sovit gott?
Nu har jag varit inne och tackat ja på lägenheten! :) Nu återstår bara att se om vi får den eller inte. Tydligen kan de ändra sig och välja någon annan sökande. Men... Det tror jag inte. Vi får den säkert. Jihaw!
Hörde av Yvonne i lördags att hon kände en som bodde med sin dotter och barnbarn i en 3:a på någon av de högre våningarna i huset mittemot. De skulle tydligen också flytta in i den lägenheten för att slippa släpa vagnen upp och ner så långt. *hm* Tror dom ja! Blir det krig tänker jag vinna, mot alla odds. *s*

Jag ska sätta på mig ansiktet, äta lite frukost och sen ge mig ut till banken. Är skyldig Martin lite pengar som han var i behov av innan lunchen. Så det blir en sväng till Hjulet också. Ringde mamma och lockade med henne en sväng. Så mycket roligare än att gå ensam...

Simba (katten) har inte synts till än. Han brukar ju alltid komma in tidigt på morgonen när Martin går upp, men inte idag... Han är säkert borta han också... 5:e katten. Nä, inga såna tankar än! Han brukar vara lite sådär ibland, och komma in lite senare. Det skulle bara vara så typiskt om han försvann nu bara et par månader innan vi ska flytta härifrån. :/

Efva: Ja, jag vet... Jag har funderat på att säga det också, men risken att jag verkligen skulle bli tvungen att flytta själv var lite väl stor tyckte jag. Och jag har inte en chans att kunna betala hela hyran på den själv, dessutom var det en anledning att jag blev erbjuden den överhuvudtagen, att jag har sambo som också betalar för sig. Men, nu hoppas jag väl på att vi får den! Han lär flytta med som det lät nu i alla fall. *s*

Nej, nu har jag annat att stå i.
Puss hej!

3 kommentarer:

Klara Eriksson sa...

Vad roligt. Då blir det snart flytt då kanske..??

lina sa...

GRATTIS vad kul! Ett steg på vägen till flytt =)

Tiagirl sa...

Grattis!!! Och jag tror inte alls du blir själv...isf vore det inte mkt att bygga på! :)

Har jag missat något? Du skriver nya ringar?