fredag 5 december 2008

Lussebulle till lunch.

Hej alla! Hur mår ni idag?
Även denna natten gick jättebra, trots att jag fick ge lillstumpan välling en gång. Inget att gnälla över tycker jag. *s*

Min chef ringde nu på fm, och ville att jag skulle titta in för ett snack om schemat nu inför jul. Jag har ju erbjudit mig att jobba en massa, så nu ska jag få lite tider att kolla upp. Jäkla skit att man inte får skola in barnen före 1 års ålder! I så fall hade jag nog fått jobba mycket i stort sett hela hösten... Fast, tur är väl det egentligen, jag vill ju se min prinsessas framsteg såklart och då passar det superbra att gå hemma. *s*

Grått grått grått, när kommer den riktiga, härliga, snövita vintern egentligen? Jag vill ha... I alla fall till jul. Annars är det ju adjöss med julkänslorna. :/ Nåja, jag ska försöka locka fram lite av dom nu idag med lite julgodis-tillverkning. :) Risgrynsgröt också till kvällen kanske? Eller i helgen. Ja, snart i alla fall, för tomtegröten kan man inte få för mycket av! :)

Martin slutar vid två idag, och åker efter sex. I alla fall några timmar att hinna umgås på.
Jag får inte glömma att höra med mamma om de kan ta Kelly i morgon! Har inte tänkt alls på det, för han ska ju på match igen. I värsta fall får jag väl ta med henne till jobbet, för jag avbokar inga jobbtider nu inte! Alla pengar som går att få, ska tjänas in. Därmed basta. *s*

Kellan sover nu, men jag hoppas inte hon sover fullt så länge som igår. Jag gav henne lite panodil (den flytande med jordgubbssmak tycker hon om) förut, för jag anade tendensen till en lika gnällig dag som igår, och det orkar jag inte med.

*tänker febrilt* Nej, jag kommer inte på nåt mer att skriva faktiskt. Så jag sätter punkt. :)
Puss hej och ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer: