fredag 5 december 2008

Och dagens middag bestod av:

Kebabpizza! Hemlagad såklart (vad skulle det vara för såklart med det förresten? För det mesta köper vi ju färdig pizza...) och god var den! :)
Kelly fick Goda Grytan, färdigmat från 1-årssortimentet. Hon fyller ju snart ett år för tusan. *gah* Men, vad jag ville komma till var att burkbarnmaten är så fruktansvärt rinnig. Inte särskilt aptitretande direkt, och det slutar nästan alltid med att hela köket är full av rinnig, kladdig sås. Vår dotter likaså. Det får nog bli ett bad tror jag, annars blir hon väl omöjligt ren ikväll. *s*

Martin ska snart iväg, trots att jag försökt få honom att stanna hemma. Han är ju sjuk! Fått gå på tabletter hela dagen, och känt sig allmänt hängig de senaste dagarna. Jag sa till honom att "tänk lite på oss, vad ska vi göra om ditt hjärta kollapsar och du dör?" Vet ni vad han svarade?! "Hitta en ny pappa..." Knäppgök! Ingen kommer ju någonsin kunna ersätta honom, vad som än händer.

"Mötet" med chefen gick kanon! Jag har tider uppsatta onsdag-lördag v.51 och mån-tis v.52. Så det blir lite cash i januari. *yeey*
I morgon är det ju också jobb då, mellan 10-14.15. Mia och Åsa here I come! Ett bra team att jobba med. Det blir aldrig tråkigt när Mia är i närheten. Iofs så blir det inte tråkigt med nån av tjejerna i charken. I love them! <3

Nu ska jag fylla upp Kellys badbalja och försöka hinna bada henne klart till sju. Narnia- Häxan och lejonet börjar då, och ska jag vara ärlig har jag inte sett den. Jag har aldrig tyckt om Narnia (de gamla filmerna) nu sen jag blev äldre (vilket barn tycker inte om Narnia egentligen?!), men de snuttar jag sett av den nya filmen har jag faktiskt tyckt om.

Idol blir det väl sen antar jag. Det värsta är gnällspiken Kevin som säkert kommer vinna hela skiten. Jag har aldrig förstått mig på honom, tycker han sjunger tillgjort, bögigt och stönande. Inte alls min typ av "idol". Alice har jag tyckt om från start, och Robin är så j*vla söt. Honom med en klick grädde kanske? ;) Nej förresten. Han är väl ganska ung? Barnarov Cecilia, skärp dig! Haha! (Hur gammal var det nu jag var... *s)
Nåja, nu har jag inte tid med er längre. Jag får se om jag ids skriva något senare, annars önskar jag alla en supertrevlig kväll!
Puss

1 kommentar:

Josefine.L sa...

Haha, jag tycker inte heller om Kevin..han e som sagt - tillgjord! Punk slut :P
Åh tänk att din lilla tjejja snart e 1 år med..vi hade 1-årskalas här igår o mer blir det imån :)
Hoppas allt e bra med er för övrigt, va ju ett tag sen.
Kramis!