tisdag 13 januari 2009

Arg!

Nu blir jag jättearg! Jag tänkte att nu skulle jag minsann prova hur det var att blogga på blogg.se istället, och skapade ett konto där. Tycker det verkar som att det går att få så mycket bättre och snyggare layouter där, än på blogspot.
Till saken; cezeline.blogg.se var ju såklart upptaget, och jag hade verkligen inget bra namn i huvudet just för tillfället. Kom på ett, skrev och vips! så var det klart. Ångrade mig ganska snart, men kan inte på något sätt hitta något fält man kan ändra adressen till bloggen i! Jag kan ju inte skapa ett konto till med samma mailadress, så där sket det sig...

Men... kanske ändå. *fick en idé*
Ja, jag måste prova. Vi hörs i morgon! :)
Godnatt

2 kommentarer:

lina sa...

ahh..då har du samma religionslärare som jag hade. han var jättebra!

Tiagirl sa...

Är du säker på att det inte är du som reggat den för länge sen eller nåt? För den bloggen är aldrig använd... Verkar reggad 2006. Jag hade provat att maila blogg.se och fråga om dom inte kan stänga den och så få kontot... OM du nu inte själv har reggat den.. :)

Annars går du bara in och raderar bloggen och börjar om från början, du kan inte byta adress när du väl har valt ett nick.