söndag 25 januari 2009

Du store tid!

Än så länge har dagens besökare kommit upp i 43 stycken! Mycket trevligt. ;)
Ja, ni som har uppåt ett par tre hundra besökare varje dag som minst kan ju bortse från min glada kommentar. För mig är det dock heeelt okej med så många läsare. *s*

Dagen har varit skön. Jag och Kellan tog hyndan en sväng till Linda och Mattias idag. Kände att jag behövde komma hemifrån lite. Som Jennie sa; tänk inte så mycket! Jag brukar överreagera för småsaker, men eftersom jag har varit med om det förr kanske det inte är så konstigt att jag flyger i taket för minsta lilla grej. Eller?
Nåja, hemma i Blomstermåla drack vi te och pratade om det mesta. Mycket trevligt! :)
Innan vi for hem, åkte vi förbi affären och shoppade mat för veckan. Jag ska fortsätta på min nyttiga inställning, och bestämde mig för att äta min underbara (och löjligt enkla) grönsakspaj till lunch hela veckan. Då kan jag unna mig en god middag varje dag utan att behöva känna mig hemsk. Smart va! *s*

Nu ikväll efter att Kelly badat och lagt sig, passade vi på att äta. Pommes, korv/ kyckling med bearnaisesås och gröna bönor *fnissar* blev det. Martin fick nöja sig med korven eftersom han såklart vägrar smaska i sig kyckling. Till fördel för mig kanske, det blir ju desto mer för Cecilias mage! *tihi*
Jag stod i duschen och funderade på om jag ska färga håret eller inte... Jag tycker ju förvisso att mitt hår är jäkligt snyggt just nu, men kanske att det ser lite väl gult ut...? Jag har ju faktiskt ett paket snygg rödbrun färg hemma. Får väl ta en funderare i veckan. Jag vill ju vara snygg till helgen i alla fall, party hela helgen lång! :D Ja, på lördag blir det ju garanterat fest, men fredagen är jag hembjuden till Miss Belinda för lite hemmasittande med en del dricka. Bara jag har barnvakt så. :) Martin ska ev följa med K till Tallinn på torsdag och är ju i så fall inte hemma förrän på lördag. Såklart hoppas jag ju på att han stannar hemma. Jag litar inte sådär jättemycket på K, och får för mig att han kan få Martin till en massa dumma saker...

Nu klagar min kära sambo på mitt tangentbordsknappande, så det är väl bäst att lägga ner för dagen. Jag ska surfa runt lite på snygga tatueringar, eftersom jag blivit mycket sugen på att täcka min högra överarm. Får man som lärare ha på sig kläder som avslöjar tatueringar, eller anser skolverket att man är en dålig förebild i så fall? Ett svårt dilemma... *s*
Puss hej!

1 kommentar:

kultjej sa...

Huannamej, den där K, han har jag svårt för! Blä för han! :P