torsdag 29 januari 2009

En simtur i det blå.

Hej!
Ikväll har jag varit och simmat, hör och häpna! :) Åkte med Martina och två av hennes kompisar, jag känner att jag måste försöka ta tag i mitt hälsosamma liv(?!) igen. Vi hade riktigt trevligt, Jennie var där också ju! Min Jennie. Jag saknar henne...
En grej fick mig dock att vilja gå lös med nävarna i bassängen!
Jag och Jennie stod och pratade lite allmänt om B och A, Martina och hennes kompisar kom fram och undrade vilka vi pratade om. Jag försökte förklara för de två kompisarna vem B är, och fick kanske till det lite dumt. DÅ må ni tro, kom A:s syster förbisimmande och la sig i, sådär bara. Påpekade att hon minsann är A:s syster så att vi ska passa oss för vad vi säger. Påstod att vi stod och pratade skit om B. Jävla sl*na! Hör man bara en liten del ur en hel diskussion så ska man verkligen inte lägga näsan i blöt (å, så fyndig jag är...), och speciellt inte när man inte känner de som pratar. *morrar*
Jag ääälskar ju min lilla B, och pratar verkligen inte skit om folk jag tycker om. Att man ibland (idag var så inte fallet...) är irriterad över något angående en kompis, är det klart att jag avreagerar mig med någon jag litar på. Går ju aldrig direkt på den det gäller (ja, jag vet att jag är dum...) och slänger skit i ansiktet på någon, av rädsla för att hamna i bråk och förlora de jag bryr mig om.

Skoldagen var riktigt bra, men jag kan inte för ett ögonblick förstå vart veckan tagit vägen! Nyss var det måndag, och i morgon är det fredag igen... *hm* Nåja, skönt är väl det. :)
I morgon har vi sovmorgon hoppas jag, det beror väl lite på när Kelly beslutar sig för att gå upp... Religionslektion på fm, sedan två timmars rast innan datalektionen vid halv två. Då ska jag passa på att gå till bostäder och välja tapeter till våra kommande sovrum. Kan ni tänka er, jag ringde idag och frågade om hur mycket vi skulle få betala för att få Kellys rum omtapetserat lagom till att vi flyttar in. För efter lite överläggande diskussioner med min kära sambo om tid som inte finns tillräckligt av, bestämde vi oss för att vara bekväma och ev (om det inte var för dyrt då...) betala för att få jobbet gjort.
Svar: Knappt 1400 kronor för BÅDA sovrummen! Gissa om vi nappar? ;)
Så, som sagt, jag ska gå dit och välja ut tapeter, sedan hamnar jag väl på Lilla för en fika i min ensamhet (jag får väl ta med mig min engelskabok, så har jag ju något att roa mig med... *s*) innan skoldagen fortsätter.

Eftersom jag kommer ha ganska fullt upp, men en runda till systemet, mataffären, hem och fixa, och sedan tjejkväll hos Belinda efter skolan, passar jag på att säga detta nu;

GRATTIS LINDA PÅ 20-ÅRSDAGEN!! :D


Nu ska jag lägga över en massa Kelly-bilder på ett USB-minne, så jag har lite att jobba med på programhanteringen i morgon. Vi hörs mina kära läsare! :)
Godnatt!

Inga kommentarer: