fredag 9 januari 2009

En sjuk dag...

Godkväll alla läsare!
Idag har verkligen inte varit någon bloggdag. Det började såhär: Jag hade så fruktansvärt ont i ryggen sådär på eftermiddagen igår, så jag sträckte och sträckte på mig för att försöka få det att gå över. Nehej, då satte det sig som en kramp i magen istället. *s* Jag tänkte att det säkert berodde på att jag inte ätit särskilt mycket under dagen, så jag tog ett mellanmål. Tror ni det gick över? Nej, just det...
Istället kändes det som om en traktor kört över mig, jag orkade knappt hålla huvudet uppe... Så fortsatte det sen under kvällen, samt att jag frös som en galning. Jag gick och la mig redan vid halv nio, somnade och sov i stort sett hela natten.
Kelly vaknade vid kvart över sju idag, så då gick vi upp. Yes, tänkte jag, och trodde jag mådde bättre, men inte. Jag gick omkring här hemma som en zombie innan vi gick iväg till Bibbi för att lämna av Kellan. Därefter sprang jag hem, och blev liggandes på soffan till klockan blev halv ett... *gah*
Då mådde jag mycket bättre, och började svettas som en gris. Bäddade sängen och plockade in disken, sen ringde Bibbi och sa att jag kunde hämta Kelly. Hon hade ätit ganska bra, och utan några problem alls, somnat. Gud så skönt! Så vi ska lämna henne mellan åtta och tre på måndag och se hur det funkar. :)

Jag sa ifrån mig jobbet i morgon, då jag kände att jag nog inte skulle klara av det... Dock mår jag aningen bättre nu ikväll, jag har ingen feber heller... Men rethostan håller på att göra mig tokig!

Nu ska jag titta på Let's Dance, äta varma äpplen med vaniljsås och mysa med älskling.
Hejdå!

Inga kommentarer: