måndag 12 januari 2009

Första skoldagen.

Hej och hå, så var första lektionen avklarad. Men vilket helvete jag hade hela morgonen och första halvtimmen in på lektionen... Kallsvettades som f*n och kände mig helt snurrig! Tog ju en tablett direkt när jag gick upp, bara för att inte börja må dåligt. Hatar ju att knapra värktabletter annars, och det brukar få gå ganska långt innan jag gör det, men just idag kände jag att det inte var värt att må dåligt när jag nu skulle iväg... I alla fall, jag antar att jag hade feber när jag vaknade, för annars hade jag väl inte svettats så mycket av tabletten? Varför kan det inte gå över!? *suckar*
Matten gick bra, vi introducerades mest i kursplanen och lärde känna varandra med en liten lek. *s* Läraren var himla trevlig, och jag känner nog allt lite hopp om att kunna klara kursen med Godkänt. :)

Nåja, jag ska lägga in en bakpotatis i ugnen och därefter börja plocka ner julsakerna. Jag får passa på nu när jag inte har något barn hemma, allt sådant blir ju lite lättare då. *s*
Jag skriver mer sen, har ju en lektion kvar för dagen också...
Puss hej!

1 kommentar:

kultjej sa...

Aldrig trodde jag väl att du skulle börja plugga igen. Men vad kul att du trivs. Du kommer säkert få godkänt om ni nu inte ha lika kostiga saker för er som "Ljungan" haha

kramaar