tisdag 20 januari 2009

Hårets dag.

Godkväll alla läsare!
Här sitter jag nu, nyklippt och nyslingad i håret. Gissa om jag är nöjd! :) Bild kommer i morgon eller nåt. Orkar inte ta någon just nu... *s*
Martin ligger i soffan och kollar på Sex & the city. Vilken mjukis till pojkvän jag har! Skönt är väl det, för här hemma får jag faktiskt titta på Desperate Housewives och annat "tjejigt" utan gnäll från hans sida. Perfect! ;)
Kelly håller på att somna nu hoppas jag. Hon har varit igång hela dagen med bara en timmes sömn på förmiddagen. Inte konstigt att hon var trött, snuttan.

Jag hade programhantering idag på morgonen, den enda lektionen idag för min del. Därefter gick jag till banken och fixade ett sparkonto åt Kelly. Dags att börja spara lite pengar åt henne har vi tänkt. Då har hon ju (förhoppningsvis) tillräckligt med pengar för att ta ett körkort eller köpa ett bohag längre fram i tiden. :)
Hamnade på Hårstudion där jag blev klippt. Jag har faktiskt inte tyckt särskilt mycket om det stället innan, men jag tror jag ska fortsätta gå dit. Trots ägarens dåliga rykte så är hon en jä*ligt duktig frisör!
Mamma kom förbi och hämtade upp mig innan vi åkte förbi och hämtade Kellan hos Bibbi.
Till färghandeln där mamma shoppade loss på smink och andra nödvändigheter. Vilken diva till mamma jag har! Men hon pluggar ju inne i Kalmar, och då måste man ju såklart vara snygg! *s*
Jag färgade ju mitt hår häromdagen, men blev faktiskt ganska missnöjd. Därför köpte jag några paket slingfärg, och ett paket vanlig hårfärg. Dock blev håret så snyggt av slingmedlet, att jag struntade i färgen. Tror jag ska lämna tillbaka färgen... Undrar om jag behöll kvittot?

Nåja. Martin ligger och suckar i soffan nu. Jag ska ta bilen till affären och köpa blöjor. Vi har bara 4 st kvar, och jag tror inte det skulle vara så populärt om jag slängde in Kelly hos Birgit med endast 3 blöjor (en går ju på morgonen...). Långdag i morgon ju, eftersom jag pluggar mellan halv nio och halv fyra.
Ha en trevlig kväll, hörrni, så hörs vi i morgon! :)
Puss hej!

Inga kommentarer: