lördag 10 januari 2009

Jag dööör!

Här sitter jag med nästan 40 graders feber, och mår alltså inte sådär himla prima som man skulle vilja göra en lördagkväll... *blä* Inte så mycket har blivit gjort här hemma såklart, med Martin tog faktiskt ut Kelly på en promenad till affären. Och dum som jag är la jag mig inte och vilade, utan började istället städa upp i vardagsrummet, och stekte fiskpinnar till Kellan. *s* Men jag känner redan att febern börjar gå ner en aning (tog en välgörande Ibumetin för ett tag sen...) Jag hoppas på en relativt pigg och feberfri kväll med Körslaget och mys med Martin. Ja, det var lite om hur läget ser ut här hemma just nu. Vi hörs i morgon istället! Puss

2 kommentarer:

Emma Jonsson sa...

Stackare! Mm, sån är jag med. Även om jag är dundersjuk kan ja inte bara gå å lägga mig.. Finns ju alltid saker som måste göras. Brukar intala mig att jag inte är sjuk. Funka bäst så:P
Den manliga parten av detta förhållande däremot...:P
Krya På Dig!!!!!!!

PILLANS craZy värld sa...

jag testade att göra som du sa, men de funkar inte! de står att de e något fel när jag ska ange webbsajten på min blogg...hänger du med på vad jag menar!! krya på dej...