söndag 18 januari 2009

Kalmardag.

Hej!
Jag har haft fullt upp både igår och idag, vilket kanske märkts i bloggen. Förlåt för det!
Jobbade igår mellan 8 och 14. Därefter gick jag hem för att byta om och styla mig lite, sen åkte jag och Kelly hem till mamsen och papsen på kalas. Smörgåstårta och riscrisptårta stod på menyn, och det var verkligen supergott! ;)
Idag har varit ännu värre (bättre?). Jag och mamma åkte in till Kalmar vid halv tio. NetonNet för att köpa mobiltelefon, Ikea, stan och Bauhaus. Ikea blev länsat på hela sitt lager kunde man tro när jag kom hem med hela bilen fullpackad med möbler och grejer. *s*
Hann med H&M, New Yorker och Gina på stan, och handlade såklart lite på varje ställe. :) Loooove shopping!

Såhär snygg är min nya mobil! :D Pink stod det på lådan (NetonNet har ju inga visningsex. av sina mobiler, så man får chansa hej vilt. *s*) Korall skulle jag kalla den. Och superhet. Nu är jag nöjd! Ska införskaffa mig en kabel så jag kan ladda ner musik från datorn på den. För sämre urval av ringsignaler har jag aldrig sett på maken...

Nu har jag dessutom handlat hur mycket som helst till vår nya lägenhet. Grejer till Kellys rum, småplock till köket, cd-förvaring, lampor, you name it! Nu kan jag ju förstås knappt vänta på att få nycklarna. :)

I morgon är det skola som gäller. Matte på förmiddagen och Religion på eftermiddagen. Kelly är såpass frisk nu så att jag faktiskt tänker lämna henne på Kotten i morgon. Lillskruttan... <3
Jag får skriva mer i morgon! Ska fortsätta kika på National Treasureinnan sängen börjar skrika på mig.
Färgade håret ikväll btw. Köpte 2 paket hårfärg á 89;- styck, gissa om det blev bra? Nope... Tog en ljusare färg än den jag hade i håret, vilket resulterade i att min utväxt blev snygg, resten av håret behöll dock nästan samma förg som innan. Kul... *not*
Godnatt på er! *smack*

Inga kommentarer: