lördag 24 januari 2009

Lördag fylld av glädje, sorg och raseri.

Här sitter jag ensam, lagom pigg och med ett plåster på handen. Stackars mig! Jag brände mig så s*tan häromdan när jag stekte köttfärs. Skulle röra runt lite när plötsligt en jätteladdning med skitvarmt stekflott bara fick för sig att anfalla min hand. *ajaj*

Martin bestämde sig för att gå ut en sväng idag, och det tyckte jag gott han kunde göra. Så jag och Kelly tog en tripp hem till mamma och pappa för att få lite sällskap i eftermiddag. Fick mat (vilket lyx va! ;)), slängde Kelly i badkaret (jäklar... jag glömde kvar halkmattan) och pratade en massa strunt. Mycket trevligt!
När klockan närmade sig sju, klädde vi på oss och slängde in oss i min hynda (lite lättare att kalla den så än för Hyundaien. *s*) och körde hem i rasande fart. Kelly fick på sig pyjamasen, borstade tänderna och drack en flaska välling. Därefter däckade hon ganska snabbt, och här sitter jag nu.

Visst är hon ruskigt jävla snygg! Att hon gör bra musik är ju ett plus. *s* (Lady GaGa för er som inte vet...)

Jag tänkte betala lite räkningar, lyssna vidare på nerladdad musik och försöka orka skriva lite om Sverigedemokraterna VS. Miljöpartiet (Hemuppgift i Sammhälle). Men som jag sagt tidigare så tycker jag det är rätt kul med politik. *pf* På senaste tiden har jag upptäckt sidor hos mig själv som jag nog inte visste fanns. Att jag plötsligt vill bli lärare tycker jag är helkonstigt. Jag som ALDRIG nånsin tänkt tanken innan jag fick barn. Hehe...

Jag vill och gå ut idag... Det var längesen nu (bergis en hel månad! *s*). Nästa helg blir det förhoppningsvis en utgång i alla fall, så jag får längta dit. :)

Så måste jag faktiskt nämna en sak som jag tycker är helt sjukt otroligt jävla elakt.
Tänk er att ni precis varit med om en av de värsta sakerna man kan vara med om; ett missfall. Dagen efter mår man ju inte så bra alls. Såklart är man ju ledsen! Vad gör då pojkvännen?
Jo, han åker in till Kalmar och bowlar med din bror och dricker öl, lämnar dig ensam och är inte det minsta intresserad av att stanna hemma och bearbeta sorgen tillsammans med dig. Vad är det om inte rent jävla själviskt beteende?! Jag blir så jävla arg! En käftsmäll skulle han ha, någon som tog honom i örat och berättade hur en pojkvän ska bete sig i såna lägen. *kokar*

Nåja, bäst jag slutar innan jag kokar över...
Ni får ha en mycket trevlig kväll, så hörs vi i morgon!
Puss hej!

1 kommentar:

DeadUntilDark sa...

Men för helvete, vad är det för en känslokall jäkel?
Jag kommer ihåg när jag fick blödningar i vecka 7 när jag väntade Devin. Det var en fredag och Pär skulle på fest. Han ställde givetvis in allt, utan att blinka, för att vara hemma och stötta oroliga mig. Nu hade jag ju tur att det inte blev värre än så, men det kunde ju blivit.. Du kanske ska bjuda hem kompisen till dig så att hon får lite sällskap? Stackaren..