torsdag 22 januari 2009

Äntligen hemma!

Nu var skoldagen slut för idag. Vi diskuterade mer politik på Samhällskunskapen, och på matten gick det för en gångs skull riktigt bra!
Jag blir överlycklig när jag för en gångs skull fattar vad jag gör. *s*

Kelly hade haft det bra hos Bibbi, ätit jätteduktigt, men sovit aningen kortare stund än igår. Hon var trött nu när vi kom hem, så jag la henne för en kort powernap. Skönt med lite lugn och ro innan resten av dagen tar fart igen. :)
Vi tänkte ta en sväng till Belinda sen när Kellan piggnat till. Ska se till att hinna laga lite mat idag också, men det går ju likaväl att ta efter...

I morgon börjar skolan vid 9.50, så jag hoppas innerligt att Kelly tycker att vi har gjort oss förtjänta av en sovmorgon. *s*
Nope, nu ska jag ta disken. Ringa Belinda också!
See ya! ;)

Mamma/dottermys

Hjärtat innan vi går iväg till dagmamman.

Det ska börjas i tid. ;)

Inga kommentarer: