måndag 5 januari 2009

Nu är det dags...

... att ändra layout på min blogg känner jag. Snart är det ju vår, och då måste man förnya sig. ;) Ja, om man bortser från att det är typ 15 minusgrader och två decimeter snö utanför fönstret... *s*

Idag var vi på första dagen av inskolningen med Kelly! Det gick verkligen superbra, hon fann sig tillrätta ganska direkt. Min duktiga lilla tjej! Hon fick öga åt en liten kille på tre år också, och de sprang efter varandra hela tiden vi var där. Sötisar! *s* Här är det inga tvivel om vilket håll hon kommer att dras åt när hon blir stor. Killgalnare liten brud får man leta efter. Haha!

Min start av Viktväktarna har gått rikgit bra, trots en del sug efter sötsaker... *blä* Den första veckan är nästan outhärdlig...
Jag lagade kycklingfilé med ris, stekt tomat, champinjoner, grönsaker och en kall sås av lättfil, pressad vitlök, några droppar sweet chilisås, salt och peppar. Mums så jäkla gott! Med såna middagar på menyn kommer de här två månaderna att gå som en dans. *s*

Nu ska jag sätta mig och spana in Ikea och Jotex, planera för vad som ska köpas och skickas efter, och när.
Hoppas ni alla som åker till Kickoffen i Folkan ikväll få riktigt kul! Jag hade gärna åkt, men stannar nog ännu hellre hemma och vaknar pigg i morgon. Hehe...
Puss hej!

Inga kommentarer: