lördag 10 januari 2009

Och lördagen blev...

... lika rolig som fredagen... Mår som en död sill, med ont i halsen, äckel-slemhosta, förkylning och feber. Jag gick och la mig med feber, vaknade under natten med 38.8 grader, frös och höll på att brinna upp om vartannat. Usch för att vara sjuk! :(

En trött prinsessa

Nåja, jag ska inte enbart gnälla nu. Laddade ju ner en massa bra musik igår, så det lyssnar jag på för att känna mig lite piggare. *s* Kelly sitter i mitt knä och gungar i takt. Lillskruttan! Hon märker att jag inte är pigg, och ska därför köra stenhårt på att jävlas och skrika idag.
Martin åkte nyss iväg på match, och kommer inte hem förrän efter två. Inte så länge, jag vet, men jag hade ju såklart velat att han stannat hemma och klappat mig över huvudet och tyckt jättesynd om mig. Haha! You wish... Jag fjantar ju inte med honom när han är sjuk, så varför skulle han inte köra samma taktik. ;)

Nybadad

Jag hoppas på att åtminstone orka gå ut på en promenad lite senare. Frisk luft mår man bara bra av. Dock ska jag nog undvika att gå till Konsum, med tanke på att jag faktiskt sjukanmälde mig och fixade ersättare idag. Det kan nog bli lite snack om jag plötsligt verkar tillräckligt pigg för att kunna gå ut en sväng. Man kan faktiskt vara sjuk ändå!

Hej och hå!

Nej, nu ska jag inte skriva mer. Jag återkommer säkert senare med lite nytt om dagen. Ha en underbar lördag alla ni andra där ute!
Puss

Inga kommentarer: