söndag 11 januari 2009

Sista mammalediga kvällen!

Godkväll på er! Jag tror faktiskt att det går åt rätt håll nu. Har tagit två tabletter på hela dagen, och inte förrän nu ikväll har jag känt mig dåsig och slö. Kanske för att det är just kväll kanske? *s*

Jag blir i alla fall tvungen till att gå på första lektionen i morgon, så jag får mina pengar från CSN den här veckan... Annars hade jag varit hemma och försäkrat mig om att jag blivit riktigt frisk innan jag gett mig ut så offentligt bland folk... Nåja, jag får väl stanna hemma resten av dagen då. Har ju 4 timmars håltimmar och så bara en timmes religionslektion på eftermiddagen. Vi få helt enkelt se hur det blir.

Jag tog tempen på Kelly nu innan hon somnade. 37,8 hade hon, är det feber, eller bara lite förhöjd, ofarlig kroppstemperatur? Jag får ta tempen på henne när vi går upp i morgon, och i värsta fall ringa in mamma som undsättning. Hoppas inte på att det blir så bara, jag vill ju verkligen se om hon kan vara hos Bibbi en hel dag utan problem! *suckar* Men, inga större förhoppningar, blir hon inte sjuk efter min dunder-influensa, så är hon superkid! *s*

Ja, och precis som rubriken antyder, så är detta min sista mammalediga dag för den här gången. Hur det känns? Jag vet inte, jag kom faktiskt på det nyss. *s* Men jag tycker att det ska bli otroligt kul att få göra annat än att bara gå hemma och dra hela dagarna! Hade jag varit ledig länge till hade jag nog blivit totalt knäpp! Förstår mig inte alls på mammor som går hemma med sina barn i typ 2 år, och sen är superdeppiga över att få börja jobba igen... Mycket cred till er! ;)

Nej, jag har ett diskberg att ta hand om innan jag slänger mig i soffan och kopplar av. Ska försöka få mig i säng tidigt så jag orkar upp strax efter sex i morgon. *gah* Jag som är en sån harmonisk morgonmänniska! *not*
Puss och hej!

Inga kommentarer: