söndag 4 januari 2009

Sista måltiden.

Hej! Eller ska jag säga godkväll? Klockan har ju ändå blivit ganska mycket nu. *s*
Idag har vi gått hem till mina föräldrar i snön. Vilket träningspass alltså! Att gå och dra på en barnvagn i flera kilometer på nätt och jämnt plogade cykelvägar. Haha!
Jag ville ta med Kelly till den lilla pulkabacken en bit ifrån mina föräldrar, men de hade ingen pulka kvar... Därför hoppas jag innerligt att snön får ligga kvar i alla fall nästa vecka ut, så vi hinner införskaffa en liten pulka åt henne. :)

Var en sväng hos Belinda ikväll också. Martin har varit på Kretsmästerskapen i pingis hela dagen och kvällen. Kom hem alldeles nyss... Därför tyckte jag att vi kunde komma hemifrån lite till innan dagen tog slut. Kelly och Wilma lekte (eller... Kelly försökte leka, men Wilma ville hellre leka för sig själv med SINA saker. *s*) Sofie och Emilia var där också, så det var trevligt. :)

Nu ikväll har jag ätit min sista onyttiga måltid. I morgon börjar allvaret. Jag och mamma var och handlade en massa frukt och grönsaker idag, så nu är hela kylen full av nyttigheter. *s* 8 kilo ska jag gå ner.
Jag har bestämt mig, och jag tänker minsann vara fruktansvärt bestämd också, för att hålla på med Viktväktarna i två månader. Därefter ska jag unna mig något riktigt onyttigt för att liksom fira att jag klarat mig. Fiffigt va? ;)
Jag har även tagit bilder på mig själv i underkläder, för att kunna jämföra med efter bantningen. Och om jag känner mig omotiverad till att förtsätta, kan jag bara titta på bilderna för att bli superpepp igen. *s*

Nu ska jag umgås med Martin lite innan sängen kallar. Det blir upp tidigt i morgon för inskolning. Andra vanor som gäller nu. *fasar*
Puss hej och godnatt!

Inga kommentarer: