torsdag 22 januari 2009

Sömnbrist...

Hej alla ni där ute!
Jag vill börja med att tacka för era fina kommentarer. Självförtroendet steg nog en smula kände jag. *s*
I natt var det rätt tufft måste jag säga. Såg igårkväll att Kelly har en tand på g, och jag misstänker starkt att det hade med hennes sömnsvårigheter att göra... Sammanlagt fick jag nog sova ordentligt i tre-fyra timmar, vilket är ALLDELES för lite innan en skoldag.
Jag är som sagt ganska trött idag. Usch!

Jag kom nyss hem från skolan. Har haft en lektion i Engelska, och ska tillbaka om en timme för Samhälle, och sist Matte.
Martina följde med mig till affären för att handla hem lite mat innan vi gick hem. Hon bor ju nästan granne med mig, så det är perfekt med lite sällskap på vägen. :)
Har stoppat i två toastmackor i mack-grillen, och väntar på att få sätta tänderna i dom. Så ja, det där med Viktväktarna har återigen misslyckats. Dock ska jag se till att äta nyttiga alternativ till maten jag lagar åt Martin och Kelly. Tacopaj för dom idag, grönsakspaj för mig. *mums*


Nej, ska kolla till min lunch. Jag skriver mer sen!
Puss hej!

Inga kommentarer: