tisdag 13 januari 2009

Sommar och sol!

Visst vore det härligt, med värme i luften, en sol som skiner på en klar himmel, barn som leker, Cecilia som leker. *s* Snart nog är det sommar ändå, så jag behöver inte sitta och längta i onödan. ;)

Är som sagt hemma från skolan idag. Febern är något lägre idag, och jag HOPPAS på att den försvinner helt. Helst nu med detsamma! Dock sitter hostan kvar, och huvudet känns som om någon har dunkat det mot en stenvägg. Mindre roligt, I must say...

Lämnade av Kelly på Kotten vid åtta. Ska hämta henne sen vid halv ett, så jag har några timmar till på mig att vila och bara vara. Lägga mig och läsa lite kanske, efter att ha smällt i mig lite frukost? Ja, det var så länge sen! Man hinner ju aldrig med sånt annars tycker jag.
Det var så perfekt, att vi dök upp mitt i frukosten på Kotten, så Kelly skulle minsann få gröt och en macka hon också. Hon som inte hade ätit någon frukost (snarare vägrat äta)...

Nu ska jag fortsätta mitt tillfrisknande, så hörs vi sen gott folk!
Puss hej!

1 kommentar:

lina sa...

jobbigt att va sjuk men kul att skolan känns bra! Vilka lärare har du? Blir ju nyfiken på om jag har koll på vem det är som är snygg ;-) kramar