onsdag 7 januari 2009

Tarzanvrål och Riverdance

Godkväll!
Jag ska faktiskt sova nu egentligen... Vi ska upp vid halv åtta i morgon, och lämna Kellan ensam med Bibbi vid nio. Ska bli intressant att se hur det kommer gå. :)


Idag hämtade jag mitt skolschema, och fick en smärre chock. Jeeesus så många lektioner, varje dag! Okej, det är väl såhär det är att plugga på heltid, men ändå. Det kommer ta hårt på mig innan jag kommer in i hur det nu är att plugga. Har ju faktiskt glömt bort det. *s*
Nåja, nog om det för tillfället.

Jag bli tokig på våra grannar! Det har varit så himla bra hela tiden, tills alldeles nyligen, då några av dom dansar riverdance och vrålar sent om kvällarna. Martin hade visst hört ett högt Tarzanvrål sent igårkväll, och nu ikväll stampade de takten som aldrig förr. Jag har ingen aning om vem eller vilka det kan vara, men det hela började sedan en äldre man och hans fru flyttade hit. Men jag menar, han är stapplig och går med rullator, så något vidare troligt är det kanske inte att det skulle vara han. Men vem vet? Han kanske är en jävel på riverdance. Haha!

Jag har fått höra två stora nyheter idag. Men om vilka det handlar om talar jag inte om... Inte än. Glad är jag i alla fall! Och en ordentlig boom kommer det bli efter sommaren. *hihi*
Nej, jag är hemskt ledsen, men jag måste gå och borsta tänderna innan sängen skriker på mig... Hoppas på lite mer sömn inatt. Somnade inte förrän innan tolv igårkväll, och fick väl i stort sett bara sova 4 timmar innan dagen började. *gäsp*

Jag återkommer med mer nyheter i morgon. Jag ska passa på att stryka gardiner medan Kelly är hos dagmamman. Skönt med en timmes ledigt. :)
Puss hej!

1 kommentar:

Emma Jonsson sa...

Tjolahopp!
Skola varje dag! Hur mycket ska du plugga egentligen? Jag gick mån, tis och ons i våras på heltid.. Så det schemat var perfekt!
Har du tid för oss ngn dag? Jag slutar ju plugga imon:P Så sen ska ja va mammaledig på heltid:P Skönt!
Usch, jag skulle gå å banka på dörren och fråga va fan dom håller på med. Skulle inte stå ut en minut med det livet. Det är trots allt hyreshus.. så lite respekt måste man ju visa!
Hur går det med dieten? Tycker dagarna bara rusat iväg. Redan inne på 4 dagen. Kramar