måndag 12 januari 2009

Varför känns det så bra, men ändå så fel?

Religionslektionen var riktigt intressant. Läraren var toppen (snygg också för den delen *s*) och klassen var bra. Pratade en hel del med en polsk(?) kvinna som bor här i närheten. Det är trevligt att lära känna lite nytt folk, äldre som unga. Lättare blir det ju att gå dit om man vet att man har folk att prata med. *s*

Det var riktigt hårt att trava fram och tillbaka till skolan 4 gånger i den jäkla blåsten, och när jag väl slutat för dagen, värkte mina luftrör så jag trodde jag skulle spricka. Kunde knappt andas, och trots att jag blev tvungen så vägrade jag bara hosta, med rädslan för att det skulle hända något... Usch! Kände totalt överkörd nån timme efter att jag kommit hem, och det visade sig att jag fått tillbaka den höga febern. 39,6... Helvetes jävla skit. Så var morgondagens skoldag körd... Jag blir så less på att vara sjuk nu. Det är 5:e dagen i rad med feber och vrålhosta. *blä*
Det värsta är ju att jag missar programhanteringen, och blir man efter med datalektioner, är det ju skitsvårt att hänga med sedan. Nåja, vad har jag för val? Stannar jag hemma och verkligen vilar i morgon, är ju chansen större att jag kan gå resten av veckan sen. :)
Dessutom har jag bestämt att hålla uppe med Viktväktarna tills jag är piggare. Har knappt fått i mig någon mat alls på tre dagar, och äter man känner man sig i alla fall piggare...


Så över till Kelly. Det hade gått så bra hos Bibbi idag. Hon hade dock bara sovit en timme på hela dagen fram till jag hämtade henne vid tre, men däremot ätit väldigt bra.
När jag kom in för att hämta henne sken hon upp som en sol och kom fram för att krama mig. Började sedan storgråta när hon inte såg mig, trodde väl att jag skulle lämna henne igen. Skruttfia! Vad det värkte i hjärtat då ska ni veta.
Såklart var det jättekul att komma igång och gå till skolan idag, men ändå så har jag sån ångest. Ångest över att behöva lämna Kelly hela dagarna, hur jag ska orka med både heltidsskola, familj och jobb (jag är ju ganska känslig när det kommer till stress, som jag nämnt förut...). Jag vet att alla såna känslor går över till sist, men just nu känns det svårt.

Nej, nu har ni väl att läsa så det räcker och blir över antar jag. *s* Jag skulle vilja kunna bredda textfältet så att det skrivna inte blir lika långsmalt.
Någon som kan hjälpa mig?
;)
Nu ska jag titta vidare på Sexturisterna. Sjuka gubbar som hyr sig en flickvän för en helg. Kan de inte göra som normala killar, och ragga på krogen istället? Och tjejerna sen! Vad har de för syn på kärlek kan man fråga sig...
Puss hej!

1 kommentar:

DeadUntilDark sa...

Textfältet du skriver i heter main-wrapper i html-koderna. Där kan du öka storleken på width. Men glöm inte ändra lika mycket i width på outer-wrapper, annars blir det lite lurigt. Jag ändrar även i header-wrapper så att den blir lika bred som textfälten. Lycka till! :)