lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Idag är det Alla hjärtans dag, en fin dag för många, men en outhärdlig dag för kanske ännu fler. Dagen är ju inte till enbart för de med pojk/flickvän, utan ska firas av alla som älskar någon. Kan ju vara en familjemedlem, vän eller ett husdjur. Älska mera! ;)

Vi ska i alla fall fira med mysmiddag. Ska laga potatisgratäng och grillad fläskfilé. (Nej, jag ska inte ställa mig och grilla på balkongen, jag tar ugnen som ren bekvämlighet... *s*)
Kelly är lite bättre idag faktiskt, hade "bara" 38,5 när vi gick upp. Hon sov dock väldigt lite inatt, så jag är grymt trött just nu!

Det är så himla fint väder idag, men jag vet inte om man ska våga sig ut med Kellan än... Fast, om man klär på henne varmt och bara låter henne sitta i vagnen så kan det väl inte vara så farligt? Hade iofs hellre åkt lite pulka med henne, men det är ganska uteslutet just nu. *suckar*

Dags att ägna sig lite åt gnällfian här i knät. Får skriva mera senare när jag har Martins hjälp till undehållning också... *pff*
Puss hej!

Inga kommentarer: