fredag 27 februari 2009

Äntligen!

Hej!
Jag sitter i skolan för min sista lektion för veckan. Kommer inte hinna skriva särskilt mycket, men jag måste ju berätta lite från idag. :)
Efter religionen åkte jag ju som jag planerat, till systemet och laddade upp kylen inför kvällen. Sedan till bostäder, och vet ni! Jag fick nycklarna! *jippi*
Åkte ju med en gång för att kolla läget, och blev såå nöjd! Tapeterna blev superfina i diverse rum, och det bara kändes så himla bra. Blev dock medveten om att nu ska vi verkligen flytta. Och att vänja sig vid ett nytt ställe, bara det där med att tänka om när man är trött och på väg hem från jobbet/skolan, kommer bli svårt. Men ändå, vad jag kommer trivas!
Så kom jag ju att tänka på en anna grej, vad gäller grannar. Tönk om man hamnar brevid någon man verkligen hatar, typ något äckel från mina forna tider på Gladan! Då kommer jag garanterat isolera mig helt eller flytta. *s*

Nu hinner jag inte skriva mer, läraren dök visst upp.
Hörs kanske senare, eller i morgon!
Puss

Inga kommentarer: