fredag 13 februari 2009

En massa rader om allt.

Godkväll kära läsare!
Kelly har precis somnat, så nu har jag en förhoppningsvis lugn kväll framför mig. Har precis öppnat en cider, den ny Xidern med smak av jasmin och persika. Den var faktiskt riktigt god! Ja, kanske lite väl söt för att dricka enbart den en hel kväll, men någon enstaka en gång ibland. *s* Till det smaskar jag i mig geléhjärtan, såå himla gott!

Vi har msn som startsida, och när jag startade upp nätet, fick jag se en rubriklänk, om en 49-årig man som våldtagit sin styvdotter under sju års tid. Han "hade börjat bli attraherad" av flickan när hon var i 12-årsåldern, och sedan fortsatt med våldtäkterna under flera år. Hur jävla funtad är man som vuxen, när man kan få för sig att ha sex med ett barn?! Han påstod att det var "ömsesidigt" men det tyckte varken jag eller tingsrätten lät så särskilt övertygande. *arg så jag skakar* Usch! Och vet ni vad straffet blev?! 6 års fängelse. 6 år? Livstid och kastrering skulle jag vilja säga, om inte dödsstraff. Samma straff för alla äckliga pedofiler! Okej, jag säger inte det, de män som känner en åtrå till barn, men som skäms och mår dåligt över det, och dessutom inte gör nånting alls för att underhålla känslorna, de är det ju bara synd om. På något konstigt sätt...

Åh, min lilla skitunge har knappt ätit något alls på hela dagen. På flera dagar vid närmare eftertanke. Någon flaska välling sisådär och lite småplock av en macka eller liknande. Fast, man vet ju själv hur dålig aptit man har när man själv är sjuk...
Jag letade och letade som en galning efter hennes snuttefiltar innan hon skulle sova. Hittade nada! Dock dök de upp lite oväntat under min skolväska. Hon kan verkligen lägga undan de där precis vart som helst! Hittade den ena i en banankartong vi har stående här hemma, häromdan. *s*

Jag fick ett superhäftigt ljus av Martin i Alla-hjärtans-dag-present. Det skiftar färg när det är tänt. Skitsnyggt är det! Så nu blev min myskväll ännu mysigare. ;) Kolla in två av färgerna (orkar inte sätta ihop bilderna i en...) på mitt snygga ljus!

Idag fick jag det bekräftat; fredagen den 27:e är det party med Emma och hennes kompisar. Vi ska ha så jä*la kul! Ju fler man inte känner, desto roligare (ja, tråkigare också kanske...) kan det ju bli. ;)

Åh, Bert kom jag att tänka på idag! Martin gjorde en så skön imitation av honom, och nu blev jag ju bara tvungen att visa er ett klipp. *s* Bert rules! ;D (hade dock hellre visat er klippet där han dansar i kalsongerna till Älskade ängel, men hittade inget!)



Nu ska jag sätta in en popcornpåse i micron, och bänka mig framför Let's Dance!
Puss och kram

Inga kommentarer: