onsdag 11 februari 2009

Halva veckan gången.

Hellu!
Kelly har precis somnat, så jag passar på att skriva några rader innan pluggandet tar fart. Matte är kvällens stora sysselsättning, har mitt första prov i morgon. *biter på naglarna* Klarar jag inte det, så lär jag vara helt körd. Gah!
Å andra sidan har jag hela dagen på mig att plugga i morgon, eftersom Kellan fortfarande är sjuk. Martin stannade hemma idag, men i morgon är det min tur. Lilla snuttan hade 39.3 nu ikväll, och är bara sådär allmänt hängig och gnällig som man är när man är sjuk...
Hoppas verkligen hon blir frisk till helgen! Inte för att vi ska göra något, men jag behöver alla lediga dagar på lovet för att packa...

Heldag i skolan idag. Lämnade in den förbannade bokrecensionen i engelska, fick titta på betyget på arbetet om de politiska partierna (VG! *woho*) och mixtrade med Word-programmet på datalektionen. Måste allt ta och mejla mina lärare så de vet att jag inte kommer i morgon... Hatar verkligen att missa skoldagar när jag själv inte är sjuk! Nåja, Martina kanske skulle komma förbi på håltimman, så jag ska baka kladdkaka i morgon. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, diska upp berget i diskhon, och sätta mig med matten.
Vi hörs i morgon gott folk! Förresten, Kelly är duktig och bygger torn av flera klossar nu! Stora tjejen. :D
Puss

Inga kommentarer: