fredag 6 februari 2009

Halvledig dag.

Hej alla!
Sitter här ensam på lektionen i programhantering. Alla andra blev klara med inlämningen i onsdags, medan jag slöade och var noggrann och väntade tills idag. Pluspoäng tyckte läraren. *stolt* Nu är jag dock klar med min presentation och ska strax lämna in. Bara de jäkla småpojkarna från gymnasiet kunde gå ut härifrån. Blir så obekväm i såna snorungars närvaro... *ryser*

Idag skippade jag första lektionen, eftersom vi ändå bara skulle plugga inför provet på måndag. Lämnade av Kelly på Kotten efter nio, och sen gav jag mig hemåt igen för att påbörja min inplanerade storstädning. Och gud så duktig jag har vart! :) Städade ur hela ugnen så jag slipper göra det sen vid flytten. Dammade noga, torkade i hela köket, dammsög och torkade golven. NU är det rent vill jag lova. ;)
Ska springa förbi affären innan jag går hem sen, köpa grädde inför köttfärspajen som jag tydligen ska laga idag. *stönar* Är varken sugen på att slänga så mycket tid på en maträtt just idag och inte särskilt peppad på att äta den heller. Usch... Dock älskar ju Martin det så jag får väl försöka fjäska lite, eller nåt... :P

Nope, hörs ikväll!
Puss

Inga kommentarer: