söndag 8 februari 2009

Helgen som gått.

Hej hopp!
Jag har varit rätt dålig med uppdatering nu i helgen. Jag kan ju börja med att beskriva gårdagen lite. Jag jobbade 10-14.15 som vanligt. Därefter hem och tvätta (hade förlorat 50 minuter så jag hade inte mycket tid på mig! Dock hann vi klart. :P) och så kom Linda och Mattias på besök efter fem. Jag lagade tacos, vi åt (1 kilo köttfärs försvann!) och pratade lite strunt. Mycket trevligt var det i alla fall! :)
Idag har varit en ganska dålig dag humörsmässigt. Jag fattar inte vart allt mitt hemska humör kommer ifrån! Detta är den värsta före-mensen-perioden på bra länge! *suckar*
Jag och Kelly tog en sväng hem till mamma och pappa eftersom Martin var iväg på pingismatch. Där blev jag bjuden på både lite pizza och hemlagad kinamat. Ja, inte samtidigt då... Himla gott var det! :) Och så var det så roligt att få umgås lite med min mamma. Hon pluggar ju mer än mig just nu, så det finns liksom inte mycket tid i veckorna att varken höras på telefon eller ses. Mycket jobbigt måste jag säga, eftersom jag har ett sjukt starkt mamma-behov!
Vi promenerade hem runt sex, och Kellan däckade nästan så fort jag satte henne i vagnen. När vi väl kom hem var hon så trött och yrvaken att hon grät och skrek konstant tills jag fått på henne en torr blöja, tagit på henne pyjamasen och slängt henne i sängen med en flaska välling. Därefter somnade hon bums! Snuttan... <3

I morgon är det skola som gäller! Matte på morgonen, och religionsprov på eftermiddagen. Så de där 4 timmarna mellan lektionerna kommer väl till pass eftersom jag inte pluggat särskilt mycket till provet. *s* Det är som vanligt... Väntar alltid till sista minuten! Iofs så brukar det fungera ganska bra ändå och med relativt bra resultat. :)
Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla in facebook och börja läsa! Hörs i morgon fokes!
Puss

Inga kommentarer: