torsdag 5 februari 2009

I morgon är vardagarna slut!

Redan fredag i morgon gott folk. Vad ska ni hitta på? ;)
Själv går jag i skolan till halv tre, och därefter hoppas jag på att vi kan tvätta. Vår tvättkorg viker sig snart för all jäkla tvätt... *suckar*

Jag funderar allvarligt på att bege mig till simhallen och simma ett par mil ikväll. *s* Vi har ju varken bil eller cykel hemma nu, efter som cykeln är punkterad, och bilen hemma hos pappa på lagning. Han ska fixa dörren så att det går att öppna. Lite jobbigt bara att behöva punga ut med nästan 700 på ett jäkla dörrlås... :S
Anyway, så jag vet inte om jag orkar traska iväg i kylan. Blä för den återkommande vintern som aldrig slutar blaska... :/
Om inte annat får ja väl slå mig ner i vår sköna soffa med en varm filt och läsa på min engelskabok. Den är faktiskt riktigt spännande. :P


Nope, jag ska fortsätta laga mat nu. Köttgryta och ris står på menyn. Och så får jag väl fundera vidare på om jag ska simma eller inte. *s*
Hörs i morgon!
Puss

Inga kommentarer: