tisdag 24 februari 2009

Kväll

Hej hej!
Kelly har somnat för dagen. Hon var så mysig nu ikväll och kramades så innan jag la ner henne i sängen. Dessutom har hon blivit mer för pussar än hon var tidigare. Mysigt! <3

Hjärtat. <3

Jag har faktiskt fått en del gjort nu i eftermiddag också. Rensade ur och packade ner en massa grejer från skåpen över garderoberna i sovrummet. 2 fulla kartonger till, och nu återstår bara en tom. Får väl ta en sväng och ragga några fler tomma på jobbet. *s*
Åh, jag är hypernervös inför vad vi kommer få betala för reparering av den här lägenheten. *biter på naglarna* Upptäckte en spricka i balkongdörrglaset idag, som verkligen inte varit där förut! Dessutom måste jag försöka få bort äckelfettfläcken på väggen i sovrummet (orsakad av Martins skalle när vi inte hade någon sänggavel...) och de gigantiska borrhålen efter spegelväggen. Till det sistnämnda finns tydligen grått spackel på tub som ska vara lätt att fylla igen hålen med. Smidigt! Dessutom har ju min kära mamma tappat en av våra nycklar, fast det får ju såklart de bekosta!
Soffan vi hade tidigare, hade en lös fjäder på undersidan som skrapade sönder parketten i vardagsrummet, på två ställen. Vet inte hur glada de kommer bli över det!
Ja, ni hör ju att vi har orsakat en del skavanker under våra knappa 2,5 år här. Hoppas verkligen inte det kommer bli så dyrt i slutändan, för vi kommer ha nog med kostnader för den nya... *pff*

Den här snyggingen ska vi ha som fondvägg i sovrummet. De övriga väggarna ska vara vita.

Och dessa blir i köket. Mönstret är i vitskimrande och inte beige som det ser ut på bilden...

Jag har redan fixat med adressändringen i alla fall, för sist blev det ju så mycket strul att Martin till och med försvann ur folkbokföringen. Haha! Han återhämtade sig dock efter ett tag och hamnade skriven här. Den här gången ska det väl inte bli såna problem hoppas jag!

Den rätte för Rosing börjar vid åtta, så det är självskrivet på kvällsschemat. Hon ser ju helt tokig ut med sina jättesilikonläppar (finns det någon som är snygg i det egentligen?!). Ska bli kul att se vad det är för nötter som söker. Ja, inte för att det är något fel på henne, men de flesta killarna är väl bara ute efter hennes tuttar. *s*

Bara för att han är finaste katten. <3

Dags att sluta, och inleda en lugn kväll. Hoppas på lite mer sömn i natt bara, för i morse var jag toktrött. *gäspar*
Puss hej!

Inga kommentarer: