onsdag 4 februari 2009

Mitt i veckan.

Hej, och förlåt för att jag inte uppdaterade er igår. Hade helt enkelt inte tid.
Jag slutade skolan vid halv tio, och därefter åkte jag, pappa och Kelly in till Oskarshamn för en liten shoppingtur. Inte illa att jag fick med mig min kära far, som annars inte är något stort fan av att gå i affärer. *s* Dock gick det jättebra, jag köpte lite kläder till Kelly, och så åkte vi för att handla lite mat på Maxi. Trevligt!
Satt hela kvällen och pluggade sen, så jag kom ikapp med både matten och repetitionsfrågorna i religionen. Har ju prov i båda ämnena nästa vecka, så det gäller att hänga med!
Efter det var jag så trött så jag orkade helt enkelt inte sätta mig vid dumburken. *s*
Idag går jag hela dagen i skolan, sitter i datasalen nu och ska köra igång med lektionen. Vi håller ju på att skapa varsitt personligt bildspel i Powerpoint som ska lämnas in nästa vecka (eller var det i morgon?) Nåja, jag lär väl hinna klart idag hoppas jag, med tanke på den långa lektionen... *s*
Jag skriver garanterat mer ikväll, tills dess får ni ha det toppen!
Puss hej!

Inga kommentarer: