fredag 6 februari 2009

Mmmm... Marabou...

Godkväll!
Efter att ha fått i mig lite mat (lagade köttfärsgratäng idag!) så steg humöret avsevärt. Har känt mig så nere den sista tiden, mycket skit som lagrar sig på hjärnan och stressen över att klara både proven nästa vecka, och att hinna med allt innan flytten, tar sig an både humöret och psyket. Dock känns det bättre nu när jag dessutom fått i mig en Marabou chokladkaka med daim. :D Vad vore livet utan choklad?! *nynnar på den där låten man lärde sig av prästen när man var liten*

Ikväll är det let's dance och mer onyttigheter (börjar känna mig som en blåval...) som gäller. Mys i soffan också såklart! Det har blivit alldeles för lite närhet och kärlek den sista tiden. Ändring på det!

Kelly däckade precis nyss. Hon har varit på ett sånt strålande humör sen jag kom hem från skolan. Pratat och diskuterat konstant, plockat och fixat. Vi satt och lekte lite med hennes docka hon fick av min mormor i julklapp. Då plötsligt satte hon sig och skulle ge den mat med den tillhörande nappflaskan. Helt rätt gjorde hon också, satte flaskan till munnen på dockan. Sötingen! Kanske var det för att hon såg mig göra det precis innan, kanske för att hon brukar leka med dockor hos Bibbi. Vad vet jag.

Jag ska jobba i morgon. Åååh... Jag vill inte! Jag skulle behöva vara lite ledig nu känner jag... *pengar pengar pengar*
Gick förbi Gladan idag, och stötte på mina f.d. arbetsgivare. De påstod att de behövde en tjej i baren, och undrade om inte jag var sugen. Hm... Tack men nej tack. Jag skulle nog inte stå ut med att ta hand om alla överfulla galningar nu när jag varit ifrån det så länge... Dessutom, att plugga heltid, jobba helgerna på Konsum och ta hand om Kelly är tillräckligt för mig. Skulle jag ta på mig ännu mer nu skulle jag gå in i väggen efter bara ett par veckor. *s*
Nope, dags att sätta punkt. Ska hinna kolla läget lite innan jag stänger av.
Puss hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä...du ska nog inte följa skeppet till botten utan vara glad att du hoppade av i tid...för jag har hellre ont i magen av lönebrist än arbetar för det företaget mer...