söndag 15 februari 2009

Vilken underbar dag!

Åh, solsken. *gottar mig* Vi gick ut en lång promenad runt köpingen, förbi hamnen förut. Så himla vackert det är när solen skiner och snön lyser upp hela världen. *poetisk*
Kelly tyckte dock inte att det var fullt lika roligt, vägrade leka på lekplatsen i hamnen, och gnällde tills hon däckade. *s* Skönare blev det för oss iofs, som äntligen fick lite tystnad...
Hon har ingen feber idag, men något är det ju eftersom hon är så himla missnöjd med tillvaron. Halsont kanske?

Har precis ätit mat, och Martin ska strax iväg på match. Tänkte bada Kelly och mysa lite innan hon ska sova sen. Kom ju på att Gossip girl går nu ikväll också! Får INTE missas! :)

Förresten, medan jag kommer ihåg, är det någon som vet hur man kan förvara en amaryllis för att den ska blomma om igen till nästa vinter? Har hört att man ska kunna det, men eftersom jag inte är någon blomexpert tycker jag det är bäst att höra runt. ;)

Jag undrar vart min kära vän L har tagit vägen... Ska nog ta och slå en pling till henne ikväll, och se så hon lever.
Nu blir Kelly galen på mig om jag inte slutar skriva, så jag kanske flikar in något senare.
Puss hej!

Inga kommentarer: