tisdag 24 mars 2009

Jävla snöhelvete...

Hej!
Jag vaknade idag och funderade lite på hur vädret skulle se ut, eftersom jag bestämt mig för att ta en promenad hem till mamma och pappa idag (vi har studiedag). Jag drog upp persiennerna och blev helt förtvivlad. Vart fan tog våren vägen!? *deppig*


Nåja, vi tog i alla fall en promenad och nu sitter jag hos mina kära päron. Ska hämta hem min bil som gick igenom besiktningen igår! :D Nu ska bara skatten betalas så slipper jag oroa mig för det. Då har jag den körklar ett år framöver. *lycklig*

Jag är bara allmänt disträ idag... Har en massa plugg att ta itu med, och jag vet inte vart jag ska börja. En inlämningsuppgift till torsdag, och då samma dag har vi grammatikprov i engelska. Fredag har vi religionsprov, och så måste jag se till att hänga med i matten. Tur då att vi inte har något internet för tillfället. *s* Då kan man ju inte hitta en massa anledningar att sitta vid datorn istället. Hehe...

Sorry, men jag har inte så mycket mer på hjärtat nu. Hörs på torsdag gott folk! ;)
Puss

Inga kommentarer: