lördag 28 mars 2009

Jehovas...

Hej alla!
Jag har redan hunnit med en del idag. Eller ja, inget speciellt viktigt, men ändå. *s* Jag och Kelly gick upp vid sju, och såg till att bli klara innan Martin skulle till jobbet. Så tog vi sällskap med honom, och svängde av mot Konsum istället. Handlade groggmix och nappar, vidare till banken och plockade ut pengar. Sedan in på Walls och köpte ett nagellack och söta hårspännen till Kelly. Bort till Hjulet för et snabb titt, vidare till Lantmännen och köpte kattmat. Till lekplatsen i hamnen och lekte lite, tillbaka till Hjulet för ett toalettbesök, och sedan hem. Kelly däckade i vagnen, och sover fortfarande (ja, inte i vagnen då...).
Precis när jag skulle gå in så kom en gubbe förbi. Han ville prompt lämna över ett litet papper om Jesus till mig, och jag kan ju aldrig tvärvägra... Han fick sig väl ett och annat poäng till himmelen nu antar jag. Haha! Jäkla Jehovas Vittnen...

Jag borde ta tag i saker och ting, men tyckte jag förtjänade en stund vid datorn. *s*
Vi blir mellan 13 och 15 personer ikväll, ganska lagom för en trevlig inflyttningsfest. Tänkte städa av lägenheten lite när Kelly vaknar, diska och dammsuga framför allt. Martin kommer väl hem runt två och så måste vi hinna äta innan Kelly lämnas hos mamsen o papsen. Jag lovar att det blir massa bilder ikväll! (om jag inte glömmer kameran såklart. :P)

Nu ska jag sätta igång med att torka av skinnfåtöljen. Begagnade möbler som luktar rök från sitt f.d. hem är inget vidare, mycket bättre med en ren och väldoftande sådan. *s*

Och förresten. Tack Efva för upplysningen! Nu har jag lagt in låten i min spellista. :)
Puss

Inga kommentarer: