söndag 29 mars 2009

Mys till tusen.

Ja, vi har verkligen haft en mysdag idag. Tog en långprommis förut med Kelly. Stannade till vid Ljungnässkolan på vägen hem och lekte på en av lekplatserna. Kelly är så nöjd bara hon får gå omkring lite själv. Så tröttar hon ju ut sig lite på samma gång. :P
Har ätit pizza nu, i morgon har jag ju tänkt börja leva hälsosamt (in my ass...) så jag passar på och njuta idag. ;)

Går det nåt bra på teve ikväll? Hm... Har verkligen ingen lust att titta på van Veeteren, tycker den serien är så tråkig... *suckar rastlöst*

Denna veckan måste jag verkligen försöka ta tag i skolan igen! Plugga ikapp matten, och fortsätta läsa Djävulen bär Prada. Ska ju läsa den på engelska egentligen, men tycker det går fortare att läsa på svenska. *fy på mig*
Ska lämna in bokrecensionen den 22 april tror jag, så än så länge har jag tid på mig.

Den 25:e april tror jag det är Björn Rosenström på Sandra. Då måste vi dit har vi bestämt! :) Sen ska vi ju planera in en singstarkväll hos Martina, och så KomVuxfesten vi ska fixa. Fan, det blir mycket party detta året tror jag. ;)

Nu ska jag vänta på att Martina ska komma och hämta sin väska som hon lämnade kvar igår. Kanske ta ett glas fruktsoda? *mums*
Puss hej!

Mina älsklingar. <3
Love love love
Pappa Martin lekte lite med en pinne. *s*
Kelly var så himla nöjd med att få springa lite lös. ;)

1 kommentar:

kultjej sa...

vi var ju bara ute och åkte runt lite så de som var ute var nog drägg, för de hade inte råd att betala. ;)