fredag 20 mars 2009

Om en liten vecka.

Hej!
Igår fick jag ett underbart brev från tele2. "Den 26 mars kopplar vi in ditt bredband." Ja! Abstinensen började precis bli oerhört jobbig. *s*

Kelly har blivit sjuk, har feber och slemhosta samt en jobbig förkylning. Så i onsdags kom jag till skolan, hann vara med på mattelektionen i tio minuter innan Bibbi ringde och bad mig hämta Kelly igen. Skit också, tyckte jag eftersom jag hade kört fast i matten och behövde få förklaringar på både det ena och det andra...
Igår var Martin hemma så jag fick gå till skolan och göra prov. Hade ju två andra lektioner också, så jag satt kvar under håltimman och läste i väntan på lektionen vid tolv. Efter 2 timmar i ensamhet och tråk, tyckte jag det var dags att göra någon nytta. Men då minsann hade de ställt in lektionen, så jag fick snällt sätta mig och vänta i en och en halv timme till innan sista lektionen för dagen. Gissa om jag var sur! Hade jag haft internet så hade jag vetat om att lektionen var inställd, men som ni vet lyckades inte det meddelandet komma fram. *morrar*

Idag stannade jag hemma, eftersom jag ändå bara har en lektion i eftermiddag. Kelly hade 38,0 på morgonen, men vi valde ändå att ta bilen hem till mamma och pappa. Man kan ju inte sitta hemma och uggla hur många dagar som helst. Dessutom är vädret underbart, så inne kommer vi absolut inte hålla oss. :)

Igårkväll var jag och simmade med Martina. 3:e gången i solariet också, så nu börjar mina fräknar ge sig tillkänna ordentligt. *s* Säga vad man vill, men jag hade hellre varit utan...
I morgon är det jobb som gäller, och om Kelly blir frisk till på söndag, ska vi åka med till Martins morfar. Lugn och trevlig helg dvs.

Nästa helg, gott folk, är det folkan som gäller! Rockabilly-party för fulla muggar, och vi står för förfesten. ;) Nej, kanske inte så, men vi har bjudit hem en hel del folk på inflyttningsfest. Ska bli supertrevligt! :D

Nej, nu ska jag sätta punkt för idag. Har ni tur kanske ni hinner få ännu en uppdatering innan nästa vecka. :)
Puss hej!

Inga kommentarer: