torsdag 26 mars 2009

Spakväll på Vattenpalatset.

Japp, det är precis vad jag precis kommit hem från. Förlåt Jennie att jag inte kom på ditt ljusparty! :/
Jag blev ju bara tvungen att skriva ett snajsigt inlägg här innan jag tar mig an Jesus och hela kalaset. *s*
Simmade 2 km idag, och det är jag alldeles lagom nöjd med. Mindre nöjd är jag över mitt dåliga beslut att köpa en kexchoklad efteråt. Den var inte ens god! Ljummen och smält. *ryser*

Skulle ev ha åkt in en sväng till Kalmar i morgon med Martina, men vi avbokade det. Vi ansåg att vi var lite för fattiga för såna utsvävningar nu när vi lär slänga massa pengar på både det ena och det andra på lördag. *s*
Istället ska jag gå till skolan och göra mitt prov (ja, det skulle jag ju gjort även om Kalmarresan blivit av...), städa hos Doc, ta en liten sväng på lilla köpingen, hämta Kelly och sedan planera inför vår mysiga familjekväll med våfflor och Let's Dance. :) Det blev ju inga våfflor på våffeldagen, så vi tar ett senare tillfälle. Bättre sent än aldrig, eller hur? ;)

Nej, nu måste jag faktiskt plugga. Återkommeri morgon, kära läsare!
Btw, jag älskar mitt "nya" hår! Någon nyans mörkare, men såå mycket snyggare! Eller vad tycker ni? ;)


Och så en bus-bild på min söta lilla tjej. Möjligtvis en okänd syster till bröderna Fluff? ;)

Puss hej!

Inga kommentarer: